De Zwaluw discussieert!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?'

Ga naar beneden

Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?' Empty Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?'

Bericht  Redactie di 20 okt 2009, 20:06

Vandaag kregen wij een ingezonden bericht binnen via de mail, of we dit op de site konden zetten. Helaas is het wel anoniem geschreven en is niet bekend wie dit bericht gestuurd heeft. Wij, de redactie van vvdezwaluw.nl, vindt dat iedereen zijn mening mag uiten en daar ook naar geluisterd kan worden. Vandaar ook dat we het op de site publiceren.

"Ik hoorde via via dat er vrijdag 23 oktober een feest is voor mensen die meegeholpen hebben met de dag waarbij de koningin in Oeffelt was. Zelf heb ik ook meegeholpen als vrijwilliger, maar ik ben niet uitgenodigt. Ik heb ook niets te horen gekregen van een feest ofzo en of ik daar mag komen... Afgelopen weekend hoorde ik van meerdere mensen dat zij niet uitgenodigd waren, terwijl ze veel voor deze deze dag gedaan hebben. Ook hoorde ik dat wel de mensen die in de tent bij de Bobo's geholpen hebben, zijn uitgenodigd. Ook anderen, maar dat weet ik niet precies. Dit is natuurlijk onzin. Als alleen het feest voor hen is. Niet ten nadelen van de mensen die in de tent de bobo's bedient hebben, maar zij hadden ook al bij die avond gratis entree. Dit hadden andere vrijwilligers niet. Ook zijn andere mensen niet uitgenodigd. Wat te denken aan de jeugdleiders die de hele dag op het veld stonden om alles in goede banen te leiden, ook voor de bobo's. Aan de websitebeheerders die op de druk bezochte site reclame hebben gemaakt voor dit event. Aan mensen die meegeholpen hebben met het bouwen van de tribune wat hier aan bijdroeg. Aan de jeugdsecretaris die wedstrijden heeft moeten verzetten. We kunnen nog wel even doorgaan. Nu wil ik wel weten waarom bepaalde groepen niet mogen komen en bepaalde wel. Ik vind het in ieder geval nergens op slaan!"

Redactie
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?' Empty Re: Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?'

Bericht  anoniem di 20 okt 2009, 21:11

dit vindt ik een terechte opmerking alle vrijwiligers of niemand dit is waarschijnlijk beter niemand want we moeten toch besparen op kosten volgens de jaarvergadering zoveel koffie en de vrije drankjes te lang de lichten aan

anoniem
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?' Empty Re: Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?'

Bericht  Gast2 wo 21 okt 2009, 09:20

Beetje zielig met erg veel spelvouten (das nog veul erger trouwens).....

Vraag gewoon aan het bestuur hoe het zit 23 Oktober, ze kunnen namelijk niet de hele voetbalclub uitnodigen.
Ieder lid heeft afgelopen jaren wel een keer ergens mee geholpen wat uiteindelijk ten goede kwam aan de tribune of kantine, maar het wil nog niet zeggen dat indien je een keer meehelpt je overal voor uitgenodigd moet worden.

Gast2
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?' Empty Re: Ingezonden: 'Vrijwilligersfeest Zwaluwen Jeugd Actie?'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum