De Zwaluw discussieert!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen!

Ga naar beneden

Wat vind jij van onze site? (plaats a.u.b. je reactie, tips of ideën!)

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_lcap16%Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_rcap 16% 
[ 6 ]
Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_lcap57%Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_rcap 57% 
[ 21 ]
Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_lcap16%Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_rcap 16% 
[ 6 ]
Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_lcap11%Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Vote_rcap 11% 
[ 4 ]
 
Totaal aantal stemmen : 37
 
 

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Empty Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen!

Bericht  Beheerder ma 16 nov 2009, 20:08

Vaak horen wij positieve reacties over de website van De Zwaluw. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee! Graag horen wij jouw mening over de site. Nóg liever horen wij leuke ideëen en tips. Wat maakt onze site nog aantrekkelijker? Laat het ons weten (klik op résponde), en reageer op onze poll! Inloggen is niet nodig.

Beheerder
Admin

Aantal berichten : 90
Leeftijd : 105
Elftal : redactie vvdezwaluw.nl
Beste voetbalclub : De Zwaluw
Registration date : 08-02-08

http://vvdezwaluw.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Empty idee voor website

Bericht  Tim di 01 dec 2009, 13:16

Beste websiteredactie,

Ik ben zeer tevreden over de website. Hij is vrijwel altijd up-to-date en
vaak wordt het belangrijkste nieuws ook boven aangezet.

Toch had ik nog een tip/idee voor de website. Misschien
is het leuk om een aparte pagina te maken of iets , waar mensen
komische momenten of leuke spelmomenten kunnen plaatsen.

Een voorbeeld van zo'n filmpje:

groet,

Tim Hendriks

Tim
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Empty WILLEM FOR PRESIDENT

Bericht  kIMMIE di 02 feb 2010, 17:40

Hallo Kim Holland hier,

Willem van Haaren is zo`n behulpzame collega,elke keer als ik de vaatwasser moet uitruimen staat willem achter mij.
En dan wel heel dicht tegen me aan,met een rolletje top-drop in zijn zak!
Dat is toch wel een voorzitters-nominatie waard toch!
Nou doeiiiiiiiiii kusjes van Kimmiexxxxxxx

kIMMIE
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen! Empty Re: Wat vind jij van onze website? Plaats tips en opmerkingen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum