De Zwaluw discussieert!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vuile was Zwaluw 1

Ga naar beneden

vuile was Zwaluw 1 Empty vuile was Zwaluw 1

Bericht  antoinet di 13 apr 2010, 22:23

Tijdens de wedstrijd tegen St. Agatha begon ik voorzichtig over de vuile was van "onze" jongens.
Een pot Vanish Action en een pak Biotex ten spijt (die reclames doen ook niet wat ze beloven!!!!)
kreeg ik laatst de broekjes na 3 x wassen écht niet schoon. Ik leverde een aantal gore broekjes af en
hoopte maar dat niemand het zou zien. De andere moeders en partners langs de lijn konden dit alleen
maar beamen maar blijkbaar was het een heel gevoelig onderwerp waar niemand over durft te praten.
Ik besef dus dat het als "nieuweling"bij het urst wel riskant is dit onderwerp aan te snijden maar ik doe
hierbij toch een poging. Nu vind ik het helemaal niet erg om de was te doen maar als je op een regenachtige
zondagmiddag thuis komt en de krat achter op de stoepvindt ben je toch écht niet blij!!!! Daarom hierbij een
oproep voor de "gouden" tip want we willen toch zeker niet dat onze jongens er zo goor bij lopen hè!
Misschien is een nieuwe wasserij een idee, dan betalen we toch gewoon wat meer contributie.
Koen en Marloes zullen wel niet zo blij met me zijn nu maar dat moet dan maar even!
groetjes Antoinette Kersten

antoinet
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum